Tuesday, August 21, 2012

kuching

Assalamualaikum :)

Tajuk di atas bukan bermaksud aku terbang pegi Kuching,Sarawak tapi hakikatnya kucing (saja eja mcm tu,hee) iaitu binatang yg berkaki empat yg suka menerkam aku tgh makan di kedai-kedai makan yg banyak binatang ni -..- boleh kena heart attack aku!

Kalo anda,ya anda yg tgh membaca ni,adalah rakan karib saya. sure dah tau saya ni jenis penakut dgn makhluk ni. Nak ambik gambar-gambar ni pun tersemput-semput takot. Apatah ingin membelainya mcm belai baby 2,3 bulan. Ouh NO! Dont you ever think i will do that! 

 Ini kucing namanya Bobby. Pegi raya rumah maklang. depa ni yg sambut aku masuk rumah -..-

 kena strok kot. haha

 bestnya dia tidoq dlm air cond. mengada taik kucing sngguh.

 dia dok mimpi peluk britney kot.

 streching bagai

baru bangun tidoq



LAST BUT NOT LEAST, okay dak aku buat wedding cm depa? haha!


No comments:

Post a Comment