Saturday, August 4, 2012

MASUM,FASA 2,UTHM 2012

 doing some streching w my partner.

 get ready

 permulaan



 setiap pagi before game,kteorng akn kumpul depan dewan serbaguna baru,baca doa,nyanyi lagu negaraku,uthm. eceh bg semangat sikit.
 dan warming up

 abg bob,bekas worldchamp pencak silat and our cute-miut-coach abg peja (pendekar tanjung lumpur) haha.

lighting dekat dewan baru. saya rasa bangga menjadi pelajar UTHM,haha baru nak bangga.

 time break,mkn2 and etc

alam & farid

 pic ni paling lwk aku rasa,muka farid mcm tak boleh terima dia kalah. "haa,ape? aku kalah?" haha.


ni bekas-bekas pesilat yg sebelum ni,senior2 la kate kan. sanggup dtnng dri jauh nak bg support uthk team uthm. ada dh kahwin,ada otw nak kawen. mostly pasangan dieorang dlm team ni jgk :D


last day! uthm dpt tempat kedua dgn mmbwa pulang 4 emas, 2 perak, 4 gangsa :)


Ni game yg first bagi aku. Sebelum ni pn tak prnh masuk silat. haha. mcm2 yg jadi time jangka masa training. Apa yg aku boleh hanya bersabar. Aku kuat pn sbb team ni ada semangat team yg kuat ada coach sngt caring,bg semangat kat aku untuk tempuh dugaan2 yg timpa dekat aku. Aku tau antara semua ahli ni,aku yg paling lemah tp people can change isn't? So,insyaAllah aku akn ubah apa yg aku patut ubah,apa yg aku patot mamtop kn. hee. Aku main untuk jurus wajib. game aku time mlm. sebelum game tu serius gemuruh gila,sampai nak masuk gelanggang tu meguap berapa kali. haha. bila dah masuk gelanggang,dgr saja bunyi wisel,rsa gemuruh tu hilang mcm tu ja. Pap pap pap bt step2,ehh dh smpai sini dh? masa yg diberikan selama 3 minit. tp kteorng terhabis awal la plak. haha. ingatkan dpt tempat yg last la but tmpt ke 7 dri 11. boleh la untuk percubaan pertama kn? hehe. next fokus untuk game Kejohanan Pencak Silat Piala TPM.

Salam :)

No comments:

Post a Comment