Tuesday, July 26, 2011

6 days..

Assalamualaikum :)

Day 1

Depart from Penang to Shah Alam. Stayed at my aunty ollie's house at Subang.


Motif gmbr di atas? Okay saya boring bila sampai di sana. Budak2 pg sekolah. Sunyi sepi.


Macam xserasi je an Menu ni. Haha! Ayam masak kicap tu for the lunch. Pasta for tea time. Rajin Aunty Ollie masak. Sedap :)


Okay,kanak kanak dh pulang dari sekolah. Azam and Batrisya are siblings. Qasih,their neighbour. She is so adorable. Speaks English very well. She used to call me Aunty. Aha,muka nampak tua sngt la kata kan. Haha!
Gigi Azam sngt lawak yg at the middle tu. Hari ni longgar. Esok pagi pagi nak pergi sekolah dtng kt aku.
Azam : Kak Shila,gigi Azam dh patah.
Me : Laa,kenapa?
Azam : Kak Cik(Batrisya) tumbuk.
Me : =,=

Okay. Kesian nye. Haha!



Bila tgk gambar ni,teringat waktu kecil2 dulu. Bermain sakan dgn cuze lelaki. Bila dh besar,malu nk bersapa. Haha!

Day 2

Went to IKEA with aunty ollie,Faris and my mum.





Day 3

Went to Sungei Wang with Aunty Ollie,my mum and Haris. And yea he was our tour guide,driver at that day. Thanks Haris :)
I shoped a lot at there. Handbags,shoes and more. And jakun seketika with the people at there. Begini cerita nya. Time my mum and Aunty Ollie tgh shopping. Aku sembang dgn Haris and tetiba ade dua orng lelaki jalan depan aku sambil pegang handphone N8,angguk kepala dia mcm nak x? Then,aku tnya dekat Haris,kenapengn mamat tu. Wayar terbakar ke? Haha! Then,Haris ckp tu la cara orng nk jual handphone mostly handphone yg dijual tu handphone curi. Dieorng bt cm tu sbb takut contohnye kalo kite ni polis ke. Terkebil kebil aku buat seketika,then baru teringat waktu time sekolah dulu pegi tusyen,ade sorang mamat cina ni dtng dkt aku and sambil tunjuk jam tangan tanpa ckp apa2 pn. Kirenye die nak jual jam tangan dekat aku la tapi aku ni sebagai otak kiri (perempuan) yg berfikiran mcm2 terus lari,ingat kn die nak pukau ke ape ke. haha! Manusia2,berbagai bagai.


And we had dinner at Big Plate. Ini aku punya,Klang Steak.


Ini mak aku punya,Mushroom soup. Mangkuk die ganti dgn roti. Unique.

Pic ni before kuar dinner :)

Day 4

Xpegi mana2. Just stayed at home teman azam main dgn Magnet Science. Huhu.




Penat lyn die buat bende ni even simple tapi xlarat lyn mulut dia bercakap. haha!

----------------------------------------------------------------------------------


Day 5

Demam . batuk . selesema . sakit tekak . sangat panas di Shah Alam.

Day 6

Went to KL,attended my mum's friend kenduri anak dia. Teruja sngt! The bride is 20 while the groom 21. They studying at Moscow. Sem break,kahwin. Hebat! and Congrates to them :)





6 comments:

  1. wahwah . day 5 tu paling best kann
    em asai ada 2 . meh la sini satu . haha

    ReplyDelete
  2. Err day 5 ke day 4? kalo day 5 tu ambil la semua. kak shila ok je! haha.

    ReplyDelete
  3. yg day 4 uh...so romantik haris n u...hope korg sentiase kekal selamanyer k...bile nk rase nasi minyak cila n haris like day 5??hehehehehe....

    ReplyDelete
  4. haha siti! tenkiiu siti. insyaAllah kalau ada rezeki and jodoh nt :)

    ReplyDelete
  5. ahh silapsilap . xmo la day 5 . ambik balik .. haha

    day 4 tu . ekeke . eh dpt uthm dn same kos dengan partner ? wahh sakan ni

    ReplyDelete
  6. aah. dpt same course ngn die. kebetulan je tu. hehe.

    ReplyDelete